2011-01-02 | 02:19:26

I väntan på filmen

Just nu sitter jag och väntar på att Sandor slash Ida ska laddas ner, så jag passar på och bloggar lite. Det var flera år sen jagsåg den filmen minst tre, så ska ta och se den nu! :)
Appråpå bloggen, jag tycker det har gått riktigt bra för mig och Elin tillsammans nu när vi bloggat och vi har fått en hel del besökare det är fortfarande lite upp och ner men jag tycker vi ändå har bra med läsare! Men varför kommenterar ni inte?? För det första är det så mycket roligare för mig och Elin att blogga när man får kommentarer, man blir lixom mer possetiv & peppad till det hela. Och ju mer peppad man är så är det ju självklart att man bloggar mer ;p Tycker det är så tråkigt när ni inte kommenterar ärligt talat det är 100 gånger roligare att blogg när man får kommentarer!!
Aja nog om de, vi hör imorgon när jag vaknar. Kisses

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: