2011-01-01 | 14:46:51

2011

Gott nytt år på er alla där ute!

Gårdagen blev spårad. wonderful! Vaknade vid 12, då va sandra tvungen att dra till jobbet. Så nu sitter jag här helt själv och måste vänta till klockan 6-7 någon gång på att hon ska komma hem :( kul dag liksom! men de är ändå bra för då kan jag vila rösten, eftersom jag inte kan säga ett enda jävla ord nu typ.. ni skulle bara veta hur hemskt det är att inte kunna prata :(

Får se vad jag hittar på under dagen, har packat ihop alla mina saker iallafall, eftersom jag åker hem imorn!

JUSTE! Jag och emma svarar på frågestunden imorn, så ställ MER frågor nu!

Nej nu ska jag ta och äta lite godteri ( godis ) och dega i min snygga ONEPIECE :D


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: