2010-12-24 | 22:24:32

Lets start

Vill börja med att säga, GOD JUL till vår läsarfria blogg en så länge ;)

Har haft en jätte mysig dag med massa julklappar och super god julmat. Är just nu hemma hos emma och vi har fixat med bloggen ett tag. Den här gången har vi bestämt att vi ska försöka blogga så mycket som möjligt och ta det mer seriöst än tidigare, så vi får väl se hur det går :)

Imorn ska jag möta pappa och äta lite lunch och snacka. Kommer ju inte träffa han förren i januri sen så jag passar på nu när jag väl är hemma. Ska också möta Jessika för att få tillbaka min jacka :)

På söndag åker jag till Varberg, men det kommer inte hindra mig från att blogga! :thumbup:

Nu ska jag va social med Emma, vi hörs.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: