2010-12-31 | 17:45:09

hey sexy ladies

Sitter nere i källarn och har precis klätt på mig. Hade ju planer på att ha en klänning från h&m, men eftersom jag är sjuk, och det är så otroligt kallt här i norge, så bestämde jag mig för att skippa de, för jag vill inte bli sjukare :( ville verkligen ha min klänning, men så blir man sjuk vid helt fel tillfälle -.- anyhoe, de fick bli ett par jeans, en bas tröja och min nya väst :) riktigt läckert faktiskt! :) Nej nu ska jag fixa mitt smink och hår, hörs later :)


bild på min snygga vän sandra nergård andersson :)

1 Kommentarer
bella:

Vad jag vet så har vi iallafall inte kollat snett på henne ?

2011-01-01 | 01:26:03
URL: http://rumptaffsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: